marți, 7 aprilie 2009

Trio Grigoriu - "Broscuţa Oac"

Cu inaintarea in varsta cred ca ma leg tot mai mult de amintirile din copilarie. Iata cu ce ma delectam eu cand eram mica. Am ascultat-o de mii de ori si sunt in stare sa o mai ascult de cateva mii de ori pana la sfarsitul vietii. :)). Desi nu am avut niciodata o atractie deosebita (sau cel putin nu mi-am dat seama pana acum) fata de broscute, m-au urmarit toata viata: melodia preferata "Broscuta OAC", cadoul pe care l-am cerut cand am imlinit un an - O broscuta plutitoare verde de plastic si in fiecare vara cautam toate beltile pentru a numara broscutele care vietuiau acolo, iar pe parcurusul existentei mele mi s-a mai spus cateodata broscuta...sa fie o coincidenta ?...sau daca mai intreaba cineva care este animalul meu preferat, pot sa spun BROSCUTA OAC =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu