sâmbătă, 14 februarie 2009

OXEN FEST

Mi-am propus sa notez in acest blog cele mai importante evenimente si actiuni la care particip atat ca organziator, prin prisma locului de munca, cat si ca participant. Astfel, pentru inceput,imi propun sa fac un rezumat foarte pe scurt al celor mai importante din anul care a trecut.
In perioada 1-4 mai 2008 a avut loc la Mogosa un Festival Multicultural pentru Tineret, OXEN FEST, la organizarea caruia am participat de la inceput pana la sfarsit.Detaliile despre festival pot fi gasite pe www.oxenfest.ro.
Din perspectiva mea am avut parte de o experienta de neuitat, fiind printre primele de o asemenea amploare, in organizarea caruia m-am implicat. Poate ca pe parcursul posturilor ulterioare voi mentiona anumite lucruri pe care le-am invatat participand activ la organizarea lui.
Pe scurt despre festival: Ideea a fost de a scoate un festival complex de pe "betoane" si de a-l duce in natura, in aer liber, astfel incat tinerii sa se poate manifesta cat de galagios vor :)), fara a fi stresati de vecinii de prin blocurile din apropierea scenei. Zis si facut...locatia Mogosa (aici trebuie sa mentionez ca nu am avut nici o implicare). Dar dupa ce locatia a fost stabilita si liniile festivalului marcate, am intrat si eu in joc.
Festivalul a fost complex. Am avut seara concerte, ziua conferinte, workshopuri, mancare gratis facuta in ceaun, activitati sportive si tarabe de artizanat si zeci de invitati din Ucraina si Ungaria (ca doar a fost festival multicultural).
Cam asa a arat o mica parte din festival. Mai multe pe www.oxenfest.ro.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu