joi, 27 noiembrie 2008

Caravana "Fii activ implica-te!"

Wednesday December 5, 2007 - 09:19am

Mi-am tot propus sa scriu un blog despre caravana la care am participat in perioada 15-22 noiembrie 2007 si asta pentru ca momentele de caravana de orice gen sunt preferatele mele din tot jobul meu. OOps ...nu chiar ... cel mai frumos moment din jobul meu e acela cand bebelii mei (cum imi place mie sa le zic) au nevoie de mine. Bebelii mei sunt tinerii care vin la Centrul nostru pt Tineret, dintre care o parte au fost de altfel voluntarii nostri in caravana.

Caravana a fost una de informare si mobilizare a tinerilor sa participe la vot la alegerile pentru Parlamentul European, subiect care nu pot sa spun ca a fost prea pe sufletul meu pt ca stiam destul de putine despre acest subiect.si cu niste urme de rusine tre sa recunosc ca nici nu prea m-a interesat subiectul.

Dar ideea ca am fost din nou in mijlocul lor ( a se citi elevii de liceu...pt ca acolo s-a desfasurat caravana noastra) m-a motivat sa invat lucruri care nici macar nu ma interesau. De cand lucrez aici am invatat despre mine ca munca cu tinerii ma poate motiva sa invat lucruri de care putin imi pasa, doar pentru a putea fi capabila sa le ofer lor informatia .

Caravana a iesit bine...atmosfera in timpul sesiunilor de informare a fost placuta si participantii foarte comunicativi. Bebelii mei au fost foarte entuziasmati fiind la prima actiune de acest gen.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu