joi, 27 noiembrie 2008

O lacrima dulce



Sunday March 11, 2007 - 09:08pm


Am simtit o lacrima curgand-mi pe obraz, intr-o profunda imbratisare…am gustat-o si…era dulce. Cum se poate ca o lacrima sa aiba un gust dulce, m-am intrebat eu. Nu mai simitisem asta pana atunci, era ciudat. Am avut timp timp de atunci sa inteleg ca o lacrima dulce nu poate fi decat izvorata din ceva frumos. Dar ce putea fi frumos intr-o despartire? Poate un nou inceput? Poate ca acea lacrima dorea sa imi transmita ceva…dar ce? Poate ca din orice experienta traita trebuie sa ramai cu acel frumos pe care l-ai trait si sa mergi inainte cu speranta ca ti se va mai intampla. Trebuie sa fim atenti la gustul pe care il au lacrimile noastre pentru ca ne spun multe despre noi si despre viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu